22 вересня 2022

Додаток 12. План дій

План дій, підготовлений ініціативною групою, має бути розглянутий і затверджений Керуючим Комітетом з необхідними змінами чи доповненнями.

1-й рік

1.  Старт 3-річного періоду відновлення країни.

2.  Функціональна оцінка діяльності органів управління на всіх рівнях, визначення невластивих функцій, джерел фінансування та статей витрат, дублювання функцій, сфери відповідальності.

3.  Розробка нової моделі управління у державі на всіх рівнях, а також необхідних організаційних та ІТ-інструментів.

4.  Розробка і затвердження єдиної державної кадрової політики.

5.  Розробка і впровадження першочергових законодавчих актів:

- "Кодексу честі" (пакету законодавчих актів щодо відповідальності посадових і виборних осіб за свої рішення, дії чи бездіяльність; персоніфікація відповідальності як вимога часу для відкритої демократії);

- Нової Конституції (усі варіанти Конституції є результатом лобістського консенсусу і не відповідають рішенням єдиного референдуму в Україні;

- Законопроєкт "Про державні гарантії та усунення неправомірних вимог у ході залучення і реалізації стратегічних іноземних інвестицій на період післявоєнного відновлення України" (без "гачків" та можливості "повернути дишель", з персональним відшкодуванням збитків усіма, хто вчинив неправомірні дії) ;

   - Ревізія всієї нормативно-правової бази на предмет зайвості, корупційності, надмірної ускладненості чи централізації, а також відповідності Конституції процедури затвердження та інших правових чинників;

- Перегляд виборчих законів і процедур, усунення невиправданого диктату партій;

- Законодавче закріплення чітких професійних і моральних вимог для депутатів і посадовців згідно з їх повноваженнями та відповідальністю;

- Перегляд Бюджетного Кодексу і постанов вищих органів влади, у т.ч. в частині порядку витрачання власних ресурсів територіальної громади;

- Розробка сучасних методик підготування бюджетних програм;

- Розробка узгодженого із системою управління механізму громадського моніторингу діяльності органів публічної влади [1]

6.  Перегляд так званих "реформ":

- Системи охорони здоров’я, яка фактично стала платною медициною;

- Системи освіти (школа фактично втратила компоненти загального, політехнічного і фізичного виховання), має залишкове фінансування, чим пояснювався поступовий перехід на платну основу (за принципом "вікна Овертона"). Вища освіта вже по факту платна, але програє конкуренцію із західними вузами;

- Системи комунальних послуг і енергетики, тарифоутворення;

   - Науки в системі НАН України, управління державними науковими закладами, їх взаємодія з приватними інвесторами.

7.  Абсолютна деофшоризація державного і місцевого бюджетів, персональна матері­альна відповідальність посадовців за бюджетні закупівлі у посередників при наявності відкритих продажів у виробників.

8.  Створення умов для залучення стратегічних іноземних інвестицій:

- Офіційна гарантія країн-донорів;

- Персональна гарантія Президента України В.Зеленського;

- Розробка і прийняття Закону "Про державні гарантії та усунення неправомірних вимог у ході залучення і реалізації стратегічних іноземних інвестицій у післявоєнне відновлення України". З персональним відшкодуванням збитків інвестора чиновниками, якщо вони вчинили неправомірні дії.

9.  Розв'язання житлової проблеми:

- Розселення переселенців у санаторії, табори відпочинку, пансіонати, органі­зація їхньої продуктивної праці та суспільно-корисної діяльності;

- Розробити/залучити та узаконити технології швидкісного проєктування і будів­ництва житла з використанням пошкоджених елементів будинків та інших зруйнованих будівельних конструкцій як сировинних компонентів;

- Знайти й екстрено втілити найбільш ефективні рішення щодо підтримання належ­ного температурного режиму у пристосованих для тимчасового проживання житлових приміщеннях.

10.  Розробка Державної програми стимулювання розвитку регіонів, значно уражених у ході воєнних дій.

11.  Впорядкування механізму відповідальності спеціалізованих і загальних страхових компаній (страхова компанія не може лише збирати гроші та різноманітними способами намагатися уникнути виплат у разі настання страхового випадку).

2-й рік

1.  Розробка/адаптація прозорої та демократичної виборчої моделі, вільної від партійного диктату.

2.  Одночасне проведення виборів на всіх рівнях, формування виконавчих органів управління, підбір кадрів.

3.  Формування органів влади з новими/ревізованими повноваженнями згідно зі створеною моделлю управління та адекватним рівнем невідворотної відповідальності.

4.  Створення нової Програми сприяння розвитку громадянського суспільства.

5.  Перегляд адміністративно-територіального устрою країни для збалансованого сталого розвитку.

6.  Прозорий механізм розподілу житла між тими, хто втратив житло внаслідок бойових дій, бомбардувань тощо.

7.  Розробка довгострокової Державної Програми розвитку громадянської культури.

3-й рік

1.  Моніторинг змін, доопрацювання механізмів та нормативних документів.

2.  Розробка та затвердження Програми сталого розвитку України до 2030 року.

3.  Розробка і здійснення навчального циклу для державних службовців і службовців місцевого самоврядування.

4.  Сприяння створенню мережі незалежних аналітичних центрів на рівні малих міст і територіальних громад, підбір і навчання кадрів для них.

5.  Розробка механізму громадського моніторингу і контролю виконання Програми сталого розвитку. Розробка та реалізація навчальних програм для активних громадян.



[1] Розподіл влади на окремі гілки – це логічне протиріччя належності влади народу, порушення законів формальної логіки, зокрема закону суперечності. Влада належить народу – значить саме він має визначити, які допоміжні органи чи інституції потрібні для ефективного владарювання в інтересах розвитку суспільства, кому і як делегувати ті чи інші повноваження і як їх контролювати. Ми не можемо повертатися у наскрізь декларативну і брехливу демократію, яка була збудована в Україні за 30 років незалежності.

2 коментарі:

  1. Особи, які не пояснюють справжні причини політичної і економічної криз, корупції, узурпації влади, критичних сум дефіциту Держбюджету і державної заборгованості і решти наших негараздів, а тим більше не пропонують обгрунтовані, реальні і зрозумілі законопроекти щодо подолання наведених проблем є поплічниками олігархів або путіноїдами (путлерівцями). Якщо ви далекі від розуміння економіки і державотворення, перестаньте відвертати увагу суспільства від причин нагальних державних проблем, не руйнуйте Україну.

    ВідповістиВидалити
  2. Браво Вам, особа, яка навіть не ознайомилася зі смислами Ініціативи, зате виписує своє "фе". В історії вже таке було: "Я Пастернака не читал, но он подлец..."

    ВідповістиВидалити